Titlul:
Buying from outside Romania             Titluri disponibile             Comanda Dvs.
User:   Parola:    Cont nou   Am uitat parola!  
 About Us  Despre noi  Autori  Consiliul stiintific  Parteneri  Promotii [-20%]  Link-uri  Intrebari  Contact

DOMENII
Afaceri. Economie
Albume. Carti ilustrate
Americanistica
Anglistica
Antropologie
Beletristica
Biografii. Memorii. Monografii
Biologie
Carte pentru copii
Carte si ghiduri practice. Cultura generala. Cariera si dezvoltare personala
Dezbateri contemporane
Dictionare
Drept
Eseistica
Filosofie. Logica
Geografie. Studii urbane si de dezvoltare
Informatica
Istorie. Istorie culturala, mentalitati, antropologie istorica
Jurnalism
Justitie
Justitie, politica si societate
Limba romana pentru straini
Literatura scolara
Literatura si stiinta
Litere (istorie, teorie si critica literara)
Management. Resurse umane
Manuale scolare si materiale auxiliare
Matematica
Medicina
Metodica
Psihologie
Publicistica
Relatii internationale. Diplomatie
Religie
Reviste
Sociologie
Stiinte politice
Stiintele comunicarii si relatii publice
Stiintele educatiei
Stiintele limbajului
Studii clasice
Studii culturale si media
Studii de televiziune
Studii europene
Studii francofone
Studii strategice si de securitate
Traductologie
Universul stiintei


Aritmetica


Autori PARAIALA, Dumitru
PARAIALA, Viorica
Colectie Didactica
Domeniu Manuale scolare si materiale auxiliare
Aparut 12/1992
Nr. pagini 282
Format 1/16 (70x100)
ISBN/ISSN 973-95671-8-5
Titlu epuizat

In instruirea elevilor la matematica fn clasele 1-1V, trebuie sa se puna accent pe insusirea unor algoritmi, dcotirece este de neconceput invatarea fara algoritmizare. Algoritmica face posibila gindirea reproductiva.
Algoritmul, ca procedeu de lucru, este constituit dintr-un sistem de reguli, prescript, indrumari ce se inlantuie intr-o ordine determinata si care, aplicat la orice problema dintr-o anumita grupa, duce la rezolvarea acesteia. O important deosebita o au si algoritmii de recunoastere a tipului de problema. Exemplele pot fi concretizate in algoritmii (metodele, modurile de lucru elc.) folosi fie in rezolvarea problemelor tipice: metoda figurativa (grafica), a ipotezelor, metoda reducerii la unitate, a comparatiei si a mersului invers (metoda retrograda). Aceste metode se disting prin felul de asezare a dalelor si de efectuare a operatiilor, cit si prin utilizarea intr-un mod specific a operatilor gindirii, orientarea intr-un mod tipic al rationamentului.
Data fiind specificitatea acestor metode, greu pot fi ele descoperite si de aceea trebuie in va (a le, deoarece intilnim adesea oameni care, desi rezolva probleme de algebra si de geometrie, inlimpina serioase dificultaii in rezolvarea problemelor tipice pe cale aritmetica. Dar nu toate problemele implica operari algoritmice. De aceea, o alta componenta a laturii informative in procesul de rezolvare a problemelor trebuie sa fie procedeele de lucru euristice. Insa, si ele au la baza reguli generale care trebuie insusite intr-o forma logica
Practica ne arata ca, pentru invata procedeului de lucru caracteristic unui tip de probleme, pentru conturarea notelor definitorii ale acestuia, este nevoie de un Numar de sedinte de rezolvari consecutive ale problemelor similare. Invatarea Modelului presupune re pe ti {ie, parcurg indu-se astfel toate fazele invalarii.
Daca s-ar admite ca este suficienta o singuri) sedinta sau 1-2 ore pentru invatarea De catre elevi a unui procedeu de lucru, implicit s-ar admite ca, in acel timp, toti elevii
Au parcurs intreg traseul invatarii, de la perceperea materialului la fixarea lui. Or, Aceasta ipoteza nu este confirmata de practica. Variatiile numeroase de la o pagina la alta in cadrul unui manual, cit si de la o clasa la alta, ordinea in care se succed problemele de diferite tipuri nu ofera garantia Formarii la elevi a unor scheme operationale stabile, pentru ca etapele invalarii sint prea departate in timp. Diversitatea problemelor din manuale si din culegeri trebuie incadrata intr-o anumita unitate, aceasta obtinindu-se prin gruparea problemelor pe tipuri. Fiecarui tip trebuie sa i se rezerve timp chiar din momentul planificarilor catendaristice, pentru ca elevii sa parcurga toate etapele invatarii
De-abia in faza de recapitulare, ordinea rezolvarii problemelor nu mai impiedica formarea structurilor mintale, ci favorizeaza dezvoltarea lor, permite transferurile procedeelor de lucru si judecata dupa analogie.


Clientii care au achizitionat acest titlu au mai cumparat:
Momentan nu avem nici un titlu recomandat

Promotii. Carti cu pret redus:

Pret intreg: 95,37 Lei
Pret redus: 76,29 Lei
Curs de obstetrica si ginecologie (vol I si II) - editia a II-a
  PRICOP, Mihai


Pret intreg: 291,88 Lei
Pret redus: 233,50 Lei
Tratat de gramatica a limbii romane (vol I si II)
  DIMITRIU, Cornel


Pret intreg: 91,51 Lei
Pret redus: 73,21 Lei
Cartile profetice (Milton si Vala)
  BLAKE, William


COLECTII
A vol d'oiseau
ABC
Academica
Albion Books
Biografii
Biografii exemplare
Cartea scolarului grabit
Civitas
Colloquia
Constelatia Gemenii
Cursus
Dezbateri contemporane
Dictionar
Didactica
Eseuri de ieri si de azi
Fara colectie
Fise
Florilegium
Gymnasium
Historia mentis
Inorog
Istorie si diplomatie
Justitie, politica si societate
Maestrii literaturii erotice
Memo
Memorii
Mondovino
Monografii
Mythos et Religio
Oameni, epoci, opere
Oglinzi paralele
Opera Magna
Paradox
Piticot
Privirea celuilalt
Relatii internationale
Restituiri
Revista Communication interculturelle et litterature
Revista Echidistante
Revista Essachess
Revista Ethos
Revista Holocaust
Revista Images
Revista Logos & Episteme
Revista Polis
Revista Postmodernism(e)
Revista Sociologie Romaneasca
Romania Orientalis
Secolul XX
Secolul XXI
Sinteze
Societate & Cunoastere
Societate si publicistica
Studii de caz
Studii Europene
Studii literare
Studii strategice si de securitate
Texte de frontiera
Universitaria
Universul stiintei. Idei in dialog
Utilis
Vademecum





| Autori | Domenii | Colectii | Parteneri | Librarii | Biblioteci | Comanda |
| Despre noi | Harta site | Intrebari frecvente | Link-uri | Promovare/Webmasteri | Contact |