|
|
Din cuprins:
- Perceptii antagonice;
- O situatie si un contract specifice;
- Publicitatea: o piata a limbajului;
- Televiziunea: un contact permanent;
- Comunicare si informare.
|
In chiar centrul vietii publice a societatilor democratice,
Inca impiedicata sau reprimata in anumite contexte politice, activitatea
Mediatica nu ia nastere decit destul de recent in istoria
Noastra. Precedata de ziare ocazionale („fituici”, mici scrieri
Defaimatoare, afisiere), o prima presa ce apare in mod regulat ia
Nastere in Olanda in secolul al XVII-lea (Niiuwe Tydinghen, Stiri
Recente, 1605), apoi in principalele tari europene. Primul cotidian
Vede lumina zilei in Anglia (Daily Current, 1702) in secolul al
XVIII-lea. Secolul Luminilor este cadrul unei dificile lupte pentru
Recunoasterea libertatii presei. Aceasta progreseaza in Marea
Britanie in respectiva perioada (abolirea autorizatiei prealabile,
Licensing Act, in 1695, apoi proclamarea unui Libel Act in 1792).
In Franta, ea este amenintata de-a lungul intregului secol XIX de
Un regim de cenzura, apoi de avertisment in vremea celui de-al
Doilea Imperiu. Ea nu va fi pe deplin consacrata decit la sfirsitul
Secolului al XIX-lea, odata cu legea din 29 iulie 1881. Impunindu-
Se cu greu in fata puterilor care incearca sa o interzica, sa
O controleze sau sa o corupa, comunicarea mediatica este deci,
In inspiratia sa fondatoare, fructul si manifestarea unei libertati
Fundamentale: aceea de a gindi si de a se exprima liber.
|
|
|
Clientii care au achizitionat acest titlu au mai cumparat:
|
|
|
|
|
Promotii. Carti cu pret redus:
|
|
|
|
|
|
|