Titlul:
Titluri disponibile             Comanda Dvs.
User:   Parola:    Cont nou   Am uitat parola!  
 About Us  Despre noi  Autori  Consiliul stiintific  Parteneri  Promotii [-20%]  Link-uri  Intrebari  Contact

DOMENII
Afaceri. Economie
Albume. Carti ilustrate
Americanistica
Anglistica
Antropologie
Beletristica
Biografii. Memorii. Monografii
Biologie
Carte pentru copii
Carte si ghiduri practice. Cultura generala. Cariera si dezvoltare personala
Dezbateri contemporane
Dictionare
Drept
Eseistica
Filosofie. Logica
Francophonie
Geografie. Studii urbane si de dezvoltare
Informatica
Istorie. Istorie culturala, mentalitati, antropologie istorica
Jurnalism
Justitie
Justitie, politica si societate
Limba romana pentru straini
Literatura scolara
Literatura si stiinta
Litere (istorie, teorie si critica literara)
Management. Resurse umane
Manuale scolare si materiale auxiliare
Matematica
Medicina
Psihologie
Publicistica
Relatii internationale. Diplomatie
Religie
Reviste
Sociologie
Stiinte politice
Stiintele comunicarii si relatii publice
Stiintele educatiei
Stiintele limbajului
Studii clasice
Studii culturale si media
Studii de televiziune
Studii europene
Studii francofone
Studii strategice si de securitate
Traductologie
Universul stiintei


Revista Sociologie Romaneasca

Mass-media, new media si criza actuala

Autor ***
Colectie Revista Sociologie Romaneasca
Domeniu Reviste
Aparut 11/2013
Nr. pagini 146
Format 160x240 mm
ISBN 1220-5389(11,1)
Pret intreg: 25,05 Lei; (-1,26 Lei; 5,03%)
Pret redus: 23,79 Lei [ Pune in cos ]

vol. XI, nr. 1, 2013

Din Cuprins:
◊ Impactul social media asupra comunicarii politice
◊ Media Picture Politics: a Communicational Analysis of the Romanian Media Public Space
◊ Pro si contra suspendarii presedintelui: referendum pe Facebook
◊ Candidatii prezidentiabili pe Facebook in timpul protestelor din ianuarie 2012
◊ Social Media PR as a Catalyst: Balancing the Political Pressures to Communicate "with" or "to" the Public
◊ Sanatatea populatiei si accesul la serviciile medicale din Romania
◊ Topografii ale trecutului: structurarea si restructurarea constiintei istorice romanesti prin manualele nationale de istorie
◊ Socio-economic Mutations Occurred in the Evolution of Communist Urban Structures. Case Study: Stei (Bihor County, Romania)
◊ Dimensiunea etno-culturala a cetateniei in legislatia contemporana a Uniunii Europene si a Romaniei (1992-2012)

Sociologie Romaneasca este cea mai prestigioasa revista de profil din tara noastra. Fondata in 1936 de reputatul sociolog Dimitrie Gusti, a fost desfiintata in 1946 de regimul comunist, aparitia ei fiind reluata in 1990 sub auspiciile Asociatiei Romane de Sociologie, care a ramas si editorul revistei de atunci. Director: Catalin Zamfir, Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii, Presedintele Asociatiei Romane de Sociologie. Redactor-sef: Sergiu Baltatescu, Universitatea din Oradea.

Inainte de revolutia Facebook, o data cu trecerea de la web 1.0 la web 2.0, jurnalismul traditional a suportat o serie de transformari aflate inca in desfasurare. Aparitia mai intai a blogului si a bloggerului, apoi succesul retelelor sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn) si introducerea pe scara larga a noilor tehnologii si mijloace de comunicare culminand cu smartphone-ul conectat permanent la internet, toate au modificat fundamental modul cum functioneaza astazi redactiile si agentiile de PR si publicitate, felul in care jurnalistul sau specialistul in comunicare culege, redacteaza, transmite sau ambaleaza informatia. Schimbarile recente din industria mass-media au determinat specialistii in comunicare sa identifice "jurnalismul cetatenesc" in activitatea online a userilor non-jurnalisti. Criza economica/financiara internationala si-a adus la randul ei contributia in procesul de transformare a comunicarii si a mass-media traditionale. Care sunt provocarile presei romanesti si internationale, care sunt obstacolele economice ale redactiilor si agentiilor de PR si publicitate, care sunt presiunile financiare si politice asupra jurnalistilor in contextul crizei si al ascensiunii presei online?
Numarul special al revistei Sociologie Romaneasca (1/2013) dedicat mass-media si new-media in contextul crizei economice actuale va gazdui lucrari care doresc sa contribuie la clarificarea unor aspecte precum: asemanarile si deosebirile dintre mass-media si new-media, transformarile si schimbarile recente de pe piata presei, a comunicarii si a publicitatii din Romania si din strainatate, impactul social-media asupra jurnalismului traditional si al comunicarii publice/politice, influenta contextului socio-cultural si politic asupra activitatii online a jurnalistilor si a comunicatorilor etc.

Autorii sunt membri de marca ai comunitatii sociologice, cadre didactice, cercetatori sau doctoranzi din cele mai renumite universitati si institute de cercetare din tara: Universitatea din Bucuresti, Universitatea "Petre Andrei" din Iasi; Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacau; Universitatea din Oradea; Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii al Academiei Romane; Universitatea "Babes-Bolyai", Cluj-Napoca; Institutul de Antropologie "Francisc Rainer" al Academiei Romane, Bucuresti; Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti.

Autori:
Ionela Carmen Bosoteanu; Corina Daba-Buzoianu; Cristina Cirtita-Buzoianu; Marin Constantin; Mihai Dumitru; Claudiu Filimon; Luminita Filimon; Alexandru Iorga; Dragos Lucian Ivan; Ioan Marginean; Antonio Momoc; Valentin Nemes; Monica Patrut; Mihai Stelian Rusu; Mariana Stanciu; Romina Surugiu.


Clientii care au achizitionat acest titlu au mai cumparat:

Pret intreg: 60,69 Lei
Pret redus: 54,62 Lei
Communication interculturelle et litterature
  ***


Pret intreg: 33,72 Lei
Pret redus: 30,34 Lei
Polis
  ***


Pret intreg: 20,23 Lei
Pret redus: 19,22 Lei
Revista Ethos
  ***


Promotii. Carti cu pret redus:

Pret intreg: 141,99 Lei
Pret redus: 113,59 Lei
Stiintele limbajului 2 (pachet 4 carti)
  MAINGUENEAU, Dominique


Pret intreg: 43,35 Lei
Pret redus: 34,68 Lei
Pedagogie (pachet 2 carti)
  SOITU, Laurentiu


Pret intreg: 91,51 Lei
Pret redus: 73,21 Lei
Cartile profetice (Milton si Vala)
  BLAKE, William


COLECTII
A vol d'oiseau
ABC
Academica
Albion Books
Biografii
Biografii exemplare
Cartea scolarului grabit
Civitas
Colloquia
Constelatia Gemenii
Cursus
Dezbateri contemporane
Dictionar
Didactica
Eseuri de ieri si de azi
Fara colectie
Fise
Florilegium
Gymnasium
Historia mentis
Inorog
Istorie si diplomatie
Justitie, politica si societate
Maestrii literaturii erotice
Memo
Memorii
Mondovino
Monografii
Mythos et Religio
Oameni, epoci, opere
Oglinzi paralele
Opera Magna
Paradox
Piticot
Privirea celuilalt
Relatii internationale
Restituiri
Revista Communication interculturelle et litterature
Revista Echidistante
Revista Essachess
Revista Ethos
Revista Holocaust
Revista Images
Revista Logos & Episteme
Revista Polis
Revista Postmodernism(e)
Revista Sociologie Romaneasca
Romania Orientalis
Secolul XX
Secolul XXI
Sinteze
Societate & Cunoastere
Societate si publicistica
Studii de caz
Studii Europene
Studii literare
Studii strategice si de securitate
Texte de frontiera
Universitaria
Universul stiintei. Idei in dialog
Utilis





| Autori | Domenii | Colectii | Parteneri | Librarii | Biblioteci | Comanda |
| Despre noi | Harta site | Intrebari frecvente | Link-uri | Promovare/Webmasteri | Contact |

Smartbuy.ro - preturi si comparatii